piątek, 16 marca 2012

Sponsoring

Mama odbiera Mi z przedszkola.
Mi: Autkiem psyjechałaś?
Mama: ??? Nie...
Mi: A cemu?
Mama: Tatuś pojechał autkiem do pracy.
Mi: Ja ci kupie takie autko i bendzies mie wozić, co?
Mama: Hmmm... no fajnie, a za co mi kupisz to autko? To trzeba dużo pieniędzy mieć...
Mi: ...... (myśli)....... Nie bendem sikać*!!!
Mama: ???
Mi: No nie bendem sikać, Tatuś mi da piniązek, a ja Ci kupie autko!!!



* Akcja "Nie sikam do łóżeczka" - zakończona jakiś czas temu sukcesem - polegająca na tym, że za każdą "suchą noc" Mi dostaje pieniążek.**

**Wszystkich którzy w tym momencie zaczęli rozważać natychmiastowe porzucenie dotychczasowej posady - uprzedzam - NIE ZATRUDNIAMY i nie planujemy w najbliższym czasie, ani w ogóle nigdy, zatrudniać pełnoetatowych, zawodowych, doświadczonych NIESIKACZY.... Dziękuję.

1 komentarz: