środa, 7 listopada 2012

Szantaż...

Mama: Mila, pozbieraj zabawki z podłogi.
Mi (stanowczo): Nie!
Mama (też stanowczo): Pozbieraj.
Mi (tupie nogą): Nie!
Mama: Pozbieraj w tej chwili, proszę!
Mi: Nie lubię zbierać zabawek!
Mama: A ja nie lubię, jak są porozwalane na ziemi, dlatego pozbieraj!
Mi: Nie lubię cię! (i zabiera się do sprzątania)
Mama: Mimo to, pozbieraj proszę!
Mi zbiera i szemrze po nosem: Nie lubie cię i cię spale w ognisku...

--------------------------------------------------------------------------------

Mi: Mamo, chcę bułecke z masełkiem!
Mama: Jeszcze nie zjadłaś drugiego dania. Jak jesteś głodna to zjedz to, co zostawiłaś przy obiedzie.
Mi: Ale ja chce bułecke!
Mama: Dostaniesz bułkę jak zjesz drugie danie...
Mi: Nie das mi telaz?
Mama: Nie
Mi: To ci umre i nie będzies mie mieć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz